Vil du være med å satse på SHA?

VI SATSER PÅ DEG

Personen vi ansetter vil bli satset på og får jobbe tett opp imot andre SHA-rådgivere i selskapet og får utviklet seg gjennom mange spennende oppdrag som KP og KU i våre prosjekter. Arbeidet vil foregå på vårt kontor ved Rådhuset i Oslo der man blir en del av et utviklende arbeidsmiljø innen SHA.

Vi ser etter deg som brenner for SHA-faget eller ønsker å jobbe på byggherresiden. Du er sulten på faglig utvikling, samarbeider godt og verdsetter lagarbeid.

ET FAGMILJØ INNEN SHA

Vi utvikler et fagmiljø dedikert til SHA og vil gjerne ha flere medspillere på laget. Våre rådgivere deltar og bidrar i mange store prosjekter i Oslo-området. Vi har en kundeportefølje bestående av private og offentlige byggherrer. Grunnet økt oppdragsmengde sammen med at vi ser muligheter for fortsatt vekst for selskapet, ønsker vi å ansette flere dyktige SHA-Rådgivere. Vi ser økt forespørsel innen rådgiver-oppdrag internt hos byggherrer for å utvikle SHA-rutiner og prosedyrer internt hos organisasjonene. 

I RKK Rådgivning AS har vi bare ansatte som jobber med SHA-faget, noe som gjør oss unike. For å utvikle hver enkelt rådgivers kompetanse tilrettelegger vi på følgende måte:

  • Interne kommunikasjonsplattformer for faglig diskusjon og spørsmål.
  • Fagmøter internt og eksternt.
  • Fagnettverk.
  • Vi legger til rette for erfaringsoverføring mellom våre rådgivere.
  • Deltagelse på Koordinatorcamp, HMS-konferansen og andre arenaer for faglig utveksling.
  • Samarbeid i prosjekter.

Vi har primært oppdrag som koordinator prosjekterende (KP) og koordinator utførende (KU) i tillegg til byggherrens representant (BHR). Vi tar også på oss rollen som SHA-rådgiver i små og store prosjekter. Felles for alle våre oppgaver er at vi jobber for byggherren for å trygge byggeprosjektet. Vi utvikler rutiner og prosedyrer innen SHA-arbeid i samarbeid med byggherren.

Arbeidsoppgaver

Jobben består av:

  • KP-oppdrag i prosjekterende fase av prosjekter.
  • KU-oppdrag i utførende fase av prosjekter, ofte ute på byggeplass.
  • Vurdere risiko, utarbeide tiltak og følge opp utviklingen av SHA i prosjekter.
  • Utvikle prosedyrer og rutiner for SHA.
  • Bidra faglig internt og eksternt.

Kvalifikasjoner

Vi ser etter deg som har erfaring fra flere av punktene under:

  • Erfaring med SHA, KP- og KU-rollen for byggherrer.
  • Bygg- og/eller anleggserfaring.
  • Spor og/eller baneerfaring.
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjon.
  • Erfaring fra entreprenørsiden innen HMS.
  • Har gjennomført Koordinatorskolen

Vi har forståelse for at det kan være mange ulike veier inn i yrket som SHA-koordinator, derfor oppfordrer vi alle kandidater som mener de har relevant utdanning og arbeidserfaring til å søke.

Vi ser etter deg som har:

  • God skriftlig og muntlig kommunikasjon.
  • Faglig sterk.
  • Gode referanser fra tidligere prosjekter, spesielt med tanke på koordinering og kommunikasjon.
  • Stor arbeidskapasitet.
  • Vil utvikle seg faglig.
  • Liker å jobbe sammen med andre og har god evne til å samarbeide.
  • Tilgjengelige prosjektreferanser.
  • Ønsker å utvikle seg og bidra til faglig kompetanseheving innenfor SHA.
  • Ikke redd for endringer
  • Kjent med HMSREG.
  • Mestrer de fleste Office365-programmene.

Personlige egenskaper

Som koordinator er samarbeid viktig. Du bør være samarbeidsvillig på tvers av både faglig ståsted og yrke. Vi mener at godt koordinatorarbeid gjøres gjennom presis og målrettet kommunikasjon. 

Det er en stor fordel om du er systematisk og godt organisert I måten du arbeider på. Vår arbeidsmetodikk krever at du har en evne til å sette deg raskt inn i digitale verktøy.

Vi er et vekstselskap i stadig vekst og dagene er sjelden like. Vi ønsker derfor at du er tilpasningsdyktig og åpen for nye utfordringer, både i det daglige og i det lange løp. Vi ønsker at du skal være utviklingsorientert. Kanskje er du litt eventyrlysten og brenner for SHA-faget? Vi vil ha deg som vil være med på å bygge opp et nytt selskap innen SHA.

Arbeidssted

Vi har kontorlokaler sentralt i Oslo, og prosjektene vil typisk foregå I Oslo og omegn.

Arbeidsbetingelser

  • Strukturert opplæringsplan tilpasset til den enkelte konsulents profil og behov.
  • Veldig gode lønnsbetingelser.
  • Fast ansettelse.
  • Muligheter for eierskap i bedriften.
  • Helseforsikring.
  • Vi tilrettelegger for at du kan utvikle din kompetanse. RKK Rådgivning AS har kompetansetiltak internt i selskapet. Vi legger til rette for kompetanseutveksling på tvers av ulike erfaringsområder innen SHA.
  • Deltagelse i ulike faglige fora som Koordinatorforum og Samarbeid for Sikkerhet innen Bygg og Anlegg (SfS BA). Vi tar vårt samfunnsoppdrag på alvor.
  • Trening i arbeidstiden.
  • Faglig utvikling og videreutdanning.
  •  Lunsjordning.
  • God balanse mellom jobb og fritid.
  • Eget kontor på våre lokaler sentralt i Oslo.

Send søknad til firma@rkkr.no

Ta kontakt på 92037087 om du har noen spørsmål om stillingen..

    Avdeling Oslo
    Avdeling Trondheim

    RKK Rådgivning AS

    Organisasjonsnummer: 923 152 075
    +4792037087
    firma@rkkr.no
    Kontor i Oslo
    Fridtjof Nansens Plass 4 , 0160 Oslo
    Kontor i Trondheim
    Falkenborgveien 9 (4.etg), 7044 Trondheim
    Kontor i Drammen
    Kontorhuset Kjellstad, 3. etasje Kjellstad Næringspark, St. Hallvards vei 3, 3414 Lierstranda
    Kontor i Bergen
    Lønningsvegen 47, 5258 Blomsterdalen

    Følg oss gjerne på Linkedin!